- Sklep
- Reklamacje
Reklamacje
Reklamacja Produktu
Drogi kliencie, jeśli zakupiony przez Ciebie produkt posiada wadę, bądź jest uszkodzony, prosimy o zgłoszenie reklamacji bezpośrednio u producenta lub przez formularz na naszej stronie.
Na zgłoszenie zazwyczaj jest 2 lata, chyba, że w karcie gwarancyjnej zostały określone inne warunki.
Sposób reklamowania towaru
Towar reklamowany z tytułu gwarancji producenta jest realizowany bezpośrednio przez autoryzowane punkty serwisowe.
Zasady serwisowania danego towaru są opisane w karcie gwarancyjnej dołączonej do produktu, lub na stronie producenta.
Część produktów jest objęta gwarancją door-to-door, co znaczy, że producent wysyła po towar kuriera na swój koszt i po naprawie odsyła go do klienta. ( jest to najszybsza forma reklamacji )
Jeśli jednak klient zdecyduje się na reklamowanie towaru za pośrednictwem naszej firmy, termin rozpatrywania i przebieg opisany w karcie gwarancyjnej może się zmienić.
Reklamacja towaru przez formularz na stronie
1. Wypełnij okienka w formularzu, podając wszystkie niezbędne dane i kliknij przycisk „wyślij”.
2. Na podany przez Ciebie adres email dostaniesz potwierdzenie Twojego zgłoszenia.
3. Po rozpoznaniu problemu z towarem, nasz dział reklamacji skontaktuje się z Tobą w celu podjęcia dalszych kroków.